Sunday 25 February 2018

薈麵館 (灣仔)

喜歡食特色嘢嘅我,最近發掘咗呢間位於灣仔主打撈麵嘅餐廳,今日難得準時放工,所以決定同朋友黎試下。
可能因為係商業區嘅關係,晚飯時候唔算多人,我地七點幾到餐廳都未需要等位。 
雖然餐牌上有唔少套餐,但係為咗選擇更加多元化,我地揀咗單點。
餐廳嘅餐具都算幾新淨,最吸引我嘅當然係有公雞圖案嘅碗碟啦。
漂爽海蜇皮伴香辣順風耳小青瓜 : 
呢碟前菜非常精緻,賣相相當吸引,有海蜇、豬耳同埋青瓜。 海蜇拌左麻油之後非常香,豬耳亦都整到好似肴肉咁,一塊一塊咁令人食過不停。至於青瓜,味道微辣,入口清爽。
炸醬雲吞撈麵 : 
由於餐廳有名叫「薈麵館」,咁當然出名食麵架啦。眼見餐牌內有各式各樣嘅撈麵,令我覺得我點都要叫返碟黎食。 由於自己好鍾意食炸醬同埋雲吞,所以一於叫呢個雙拼組合。 撈麵上檯時會配上清湯,幼麵撈入炸醬,拌上湯食,唔會扭作一團,好容易同朋友分享。味道方面亦都非常惹味,配埋皮薄餡多嘅雲吞食,好有口感,非常好味。
五柳醬酥炸雲吞 : 
有別於一般嘅錦鹵雲吞,五柳醬酥炸雲吞係用春卷皮整成,所以用油炸過後都唔會起氣泡,亦都炸得非常鬆脆,餡料雖然唔多,但恰到好處,點埋極之惹味嘅五柳醬,入口酸酸甜甜,非常開胃。
香軟懷舊馬拉糕 :
馬拉糕熱辣辣,入口層層鬆化柔軟,亦帶香濃嘅蛋味。

流汁叉燒包 :
比係一般酒樓,呢度嘅叉燒包包皮夠薄,餡料好足,輕輕搣開叉燒包,餡料就會慢慢流出,的而且確係「流汁」。

晶瑩鮮蝦餃 :
蝦餃一籠四隻,皮都算薄而且帶點黏性,鮮蝦爽口彈牙而且多汁,每一粒都非常飽滿,以$9一隻黎講真係性價比高。

食咗咁多野,埋單都唔駛300蚊,仲可以慢慢坐去品嚐美食,咁嘅價錢,算係性價比高。

地址: 灣仔皇后大道東183號合和中心7樓709號舖

No comments:

Post a Comment