Monday 19 March 2018

Sabor Spanish Touch Private Kitchen (上環)

平時西班牙菜就食得多,但係專門做私房菜嘅餐廳就真係未試過。今次趁住朋友生日,一於同呢個咁為食嘅佢黎慶祝順便試下菜啦。
因為係私房菜嘅關係,餐單全部都係tailor-made,所以我地係訂位時已經揀咗食d咩。店員會首先俾以上個basic menu你過目,你可以隨意更改上面任何嘢,如有需要,只需補返個差額就可以喇。

由於我地對個sherbet興趣唔大,店方提議我地每人加$30將個sherbet轉去extra 嘅tapas。咁我地total就有4個tapas、兩個湯、一個main course同埋兩個甜品。
Tomato Garlic Toast :
蕃茄醬同埋多士係分開用玻璃樽上嘅,賣相好精緻,入口凍凍地,放係熱辣辣嘅脆多士上,味道酸酸甜甜,好開胃。
Grilled cuttlefish with cream allioli Espuma :
上菜嘅時候,墨魚粒放係一個吉嘅玻璃兜外面,稍後店員先至係兜入面唧入綠色cream狀泡沫,賣相好似wasabi,其實係蕃茜蒜蓉醬黎,做法好新穎,墨魚粒點過呢d泡沫後,入口有輕輕嘅蒜香味,相當滋味。
Garlic Shrimp :
用橄欖油加入蒜片炒起嘅蝦,上菜時散發出陣陣香氣,蝦肉入口亦都爽口彈牙,整體感覺唔錯。
Pork Belly with Scallop :
豬腩肉嘅皮非常香脆,一層皮一層肥膏一層肉,肉質嫩滑,雖然油份較多,但係配埋帶子同埋蘆筍食可以中和返油份。
Portobello Mushroom Benedict :
呢個係咁多個tapas之中我最喜歡嘅一個。

煎香嘅大啡菇上配上我最喜愛嘅egg benedict,切開後蛋汁慢慢流出,配埋火箭菜一齊食,味道好夾。
Wild Mushroom Soup :
蘑菇打碎後加入忌廉整食湯後,再係上面加少許蛋白泡沫,賣相有d似意大利咖啡,好得意。味道方面,蘑菇味香濃,入口有蘑菇粒,好有口感。
Chorizo Soup :
以西班牙香腸加入蕃茄等等蔬菜整成嘅湯都係第一次試,入口有好濃嘅肉味,鹹度適中。
Seafood Paella :
食西班牙菜又點少得食西班牙海鮮飯呀。加入咗各式各樣海鮮炒成嘅飯,上檯時香氣十足,意大利飯吸晒湯同茄汁嘅精華後,味道濃郁,加埋檸檬汁食,味道更豐富。唯一美中不足嘅係賣相比預期有差別,建議店方可以從蝦嘅擺位入手,咁會更加吸引。

甜品方面我地揀
Crema Catalana同埋Tiramisu。
Crema Catalana :
係一d帶檸檬味而軟棉棉嘅東西上加入糖漿,再用火槍燒過整成嘅糖漿脆片,賣相同crème brulee真係非常相似。不過,當用匙更舀落去時,感覺就完全唔同
Tiramisu foam with home-made mixed berries and orange gelato :
Tiramisu foam打得非常輕身,入口好滑,加入蛋糕同脆粒後,味道非常夾,配埋酸酸甜甜嘅gelato食,感覺好清新,亦都為我地嘅晚餐作一個完美總結。


地址: 上環永樂街1-3號世瑛大廈6樓601室

No comments:

Post a Comment