Tuesday 13 March 2018

渝痴漁醉 (銅鑼灣)

喜歡食辣嘢嘅我,最近得知係銅鑼灣鬧市中開左間川菜專門店,主打香鍋同埋烤魚,好想黎試下。
由於同行朋友唔太喜歡食魚,我地揀咗配料選擇較多嘅香鍋。
香鍋辣度有四個選擇,分別係香辣、麻辣、孜然同埋醬香味。我地揀咗麻辣,而配料方面我地揀咗肥牛、豬耳、雞翼、貢丸、香菇同埋豆卜當然唔少得大量辣椒啦
香鍋上菜時熱辣辣,賣相吸引,入口微辣,配埋飯食都幾開胃,不過喜歡食辣嘅我認為可以再辣多少少,咁樣入口就會更加惹味。

配料方面,值得一讚嘅係廚師將雞翼一開二,方便客人進食,除此之外,豬耳亦都切至幼身,入口非常爽,口感同味道都非常豐富。
除咗香鍋之外,我地都叫咗個「小龍坎口水雞」。啖啖肉嘅雞件,肉質非常嫩滑,亦都唔算多脂肪。雞肉吸收晒秘製麻辣醬汁後,聞落好香,入口又麻又辣,非常好味,令人一件接一件咁食。
Somersby Crush原味Somersby Crush提子味 :
d味道咁濃嘅野,點都要飲返d凍野解下渴。近年真係好興呢d賣相精緻,倒轉酒樽插嘅飲品,見呢度價錢非常超值,都想試下。
呢杯特飲只係賣相已經夠吸引,底層有d類似梳打水+檸檬/提子沙冰,再插入一枝原裝嘅Somersby Cider,大大杯,入口酸酸甜甜,酒味唔重,一個人真係未必飲得晒。

最吸引我地嘅係飲品入面有一粒會閃嘅冰,真係好欣賞廚房職員嘅心思。
甜品 :
食完飯後,店員就為我地送上紅糖冰粉同埋水果做飯後果喇。其實冰粉都算係傳統四川甜品之一,賣相有少少似桂花糕,味道甜甜地,入口清新,食完辣嘢食返碗真係好舒服。

呢度嘅嘢食都算唔錯,下次多d人黎時候等我試埋烤魚同埋雞煲先。


地址:銅鑼灣記利佐治街1號金百利廣場8樓R1號舖

No comments:

Post a Comment