Tuesday 6 March 2018

鉄人旨花 (銅鑼灣)

位於銅鑼灣謝斐道嘅「鉄人旨花」,周圍都係餐廳,但係點都估唔到原來有地方食到正宗嘅日本菜。
晚市除咗可以揀單點之外,仲可以揀omakase或者鐵板燒,價錢相若,不過由於我地想邊近距離欣賞廚師手藝邊享用晚餐,我地選擇鐵板,亦都因為咁,我們獲安排坐係半圓形嘅鐵板燒區。

鐵板餐共有四個選擇,全部都係二人套餐,價錢由$2088至$2588不等,而我地揀嘅係價錢比較便宜嘅「伊勢海老鐵板燒」。
「伊勢海老鐵板燒」合共七道菜,而最先上檯嘅當然係手工前菜啦。
手作前菜分別為芥辣小墨魚同埋和風沙律。

小墨魚加入芥辣食都係第一次,味道出奇地夾,入口非常醒神,加埋材料豐富嘅和風沙律,真係非常開胃。
汁煮東星班 :
厚切東星斑肉質結實,入口嫩滑,配埋加過醬汁炒起嘅洋蔥,真正能夠帶出東星斑嘅鮮味。
海膽汁煮龍蝦 :
係呢度不得不提嘅係龍蝦真係又大隻又生猛,到煮果刻都仲未死。廚師先係我地面前將龍蝦起肉,係煮到半熟時再為我地準備海膽汁。

龍蝦肉每人分得比想像中多,火喉剛剛好,入口非常彈牙,醬汁濃度剛剛好,加少少檸檬汁食,味道非常鮮甜,一d腥味都無,非常好味。
熊本縣產A5和王牛 :
平時唔食牛嘅我,遇到有特色嘅牛,點都會試下嘅。今日試嘅和牛花紋豐富,五成熟嘅佢,不但肉質鮮嫩唔多筋,而且入口多汁。配菜方面有蕃薯、大啡菇同露荀,全部都好清甜。
和牛炒飯(日本產米) :
廚師首先煎香和牛,再用佢嘅油份黎炒飯,稍後再加入雞蛋同埋蔥,呢個配搭令到整體色澤豐富,賣相都相當吸引。用日本米炒成嘅飯,入口煙韌,非常爽口。

去到呢個時候,廚師就同我地暫別喇,因為接下來嘅菜式唔係由佢準備,而係由廚房處理嘅。
清酒煮蜆 :
蜆肉大隻飽滿,用清酒煮過後,入口相當鮮甜,好可惜每人只有兩隻,如果可以食多少少就更加好啦。
甜品 :
是日甜品係櫻花杏仁布甸或柚子雜果啫喱,而我地每人都各自揀一款。
杏仁布甸味道偏濃,入口嫩滑,無肥膩感,至於柚子雜果啫喱味道亦都相當清新,為我地今晚嘅晚餐劃上完美嘅句號。

成餐飯前後食個幾兩個鐘,但係一邊食一邊傾計,時間真係過得好快。呢度咁好嘅環境,加埋高質嘅服務同埋食物,真係適合情人黎慶祝各類型嘅紀念日呀。



地址:銅鑼灣謝斐道477-481號肇明大廈2


No comments:

Post a Comment